Wysyłka

z dnia

 

WYSYŁKI I ODBIORY

  1. Paczki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost, dzięki czemu docierają one do Państwa maksymalnie do trzech dni roboczych od momentu zamówienia lub wpływu pieniędzy na konto w przypadku płatności z góry.
  2. W wypadku osobistego odbioru zamówienia w Katowice przy ul. Józefowiec 23 nie są doliczane żadne koszty przesyłki. O zrealizowaniu zamówienia Klient poinformowany jest pocztą elektroniczną.
  3. O chęci odbioru osobistego klient informuje w trakcie składania zamówienia na formularzu lub bezpośrednio Sprzedawcy w trakcie zamówienia telefonicznego lub e-mailowego.

 

Przesyłka płatna z góry:

 
   

Paczkomaty InPost

8,99 zł

max.25kg;
wymiar A: 8x38x64cm
wymiar B: 19x38x64cm
wymiar C: 41x38x64cm

3-4 dni

Kurier InPost

13,99zł

max.30kg
(za każde kolejne rozpoczęte 30kg doliczana opłata w wysokości ceny podanej obok za kolejną paczkę)

3-4 dni
   

Przesyłka płatna pobraniowo (przy odbiorze):

 
   

Kurier InPost

18,99zł

max.30kg
(za każde kolejne rozpoczęte 30kg doliczana opłata w wysokości ceny podanej obok za kolejną paczkę)

3-4 dni

 

 

Odbiór osobisty:

-

w siedzibie firmy (brak kosztów przesyłki)

2 dni

 

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

  1. Do zawarcia umowy dochodzi z chwilą potwierdzenia przez Kupującego skorzystania z opcji "Kup teraz" lub wygrania licytacji.
  2. Realizujemy zamówienia w terminie 48 godzin (zamówienia złożone w dni robocze od poniedziałku do czwartku oraz w piątki do godziny 12.00) licząc od dnia, w którym: otrzymaliśmy informację o skorzystaniu przez Kupującego z opcji "Kup teraz" lub wygraniu licytacji (zamówienia płatne przy odbiorze) lub zaksięgowaliśmy płatność na naszym koncie (zamówienia płatne przelewem) lub otrzymaliśmy potwierdzenie pozytywnej autoryzacji z systemu PayU (dla zamówień płatnych przez system PayU).
  3. Zamówienia złożone w piątki po godzinie 12.00, soboty, niedziele oraz święta realizujemy w najbliższym dniu roboczym.
  4. Wiążąca dla Kupującego jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia.
  5. Z chwilą odebrania przesyłki na Kupującego przechodzą korzyści i ciężary z nią związane oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia produktów.
  6. Kupujący powinien zbadać przesyłkę w czasie odbioru. Jeżeli stwierdzi, że nastąpił ubytek lub uszkodzenie przesyłki, proszony jest o dokonanie wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. Kupujący może zażądać sporządzenia przez przewoźnika protokołu, gdy stwierdzi, że przesyłka jest naruszona. Taka procedura umożliwi nam sprawniejsze przeprowadzenie postępowania reklamacyjnego.